Медогляди та щеплення офісних працівників
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розповімо про організацію медоглядів і вакцинацію офісних працівників, порядок відображення таких операцій в обліку роботодавця. Медогляди працівників Загальні положення Усі медогляди поділяються...
Влада Карпова
26.10.2020 180 0 0
Охорона праці в офісі
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації йтиметься про основні обов’язки роботодавців у сфері охорони праці, у тому числі про те, які заходи вони повинні здійснювати в період карантину для організації безпечної роботи офісу. Крім то...
Анастасія Шевченко
26.10.2020 89 0 0
Страхування працівників: облік та оподаткування
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Іноді до складу соціального пакета роботодавці включають програми особистого добровільного страхування життя та/або медичного страхування працівників. У консультації розповімо, що треба знати бухгалтерові підприє...
Алла Демидова
26.10.2020 104 0 0
Навчання та підвищення кваліфікації офісних працівників
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розглянемо особливості організації та обліку витрат на навчання працівників, у тому числі навчання у виші, підвищення кваліфікації, навчання на курсах англійської мови, курсах МСФЗ. Загальні положе...
Ольга Папінова
26.10.2020 159 0 0
Подарунки офісним співробітникам
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Хто не любить отримувати подарунки? І кому не подобається їх дарувати? Тому якщо подарунок робить роботодавець, то приємно не тільки працівникам, але і йому самому. Адже тоді він може очікувати від співробітників...
Олена Кушина
26.10.2020 84 0 0
Облік витрат на доставку співробітників в офіс і додому
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Роботодавці, чиї офісні приміщення розташовані в місцях, куди дістатися не так легко, уже давно пропонують своїм співробітникам своєрідний бонус: безплатне перевезення з дому на роботу та з роботи додому. Навесні...
26.10.2020 109 0 0
Організація харчування працівників
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розглянемо особливості обліку операцій, пов’язаних з організацією харчування працівників. Загальні положення Порядок організації харчування працівників (у т. ч. безплатного) не регламентован...
26.10.2020 123 0 0
Облік витрат на експлуатацію офісного автомобіля
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У будь-якого мало-мальськи солідного офісу обов’язково є автомобіль, а іноді й декілька. Потрапити в офіс вони могли різними шляхами. Можливо, одні купили, інші – орендували. Але всі автомобілі потреб...
26.10.2020 155 0 0
Облік офісного софту
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розглянемо особливості обліку комп’ютерних програм (далі – КП), якими зазвичай користуються співробітники офісу. Загальні положення КП являє собою багатогранний об’єкт для обліку...
26.10.2020 77 0 0
Канцтовари та інші офісні предмети: правила обліку
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Незважаючи на перехід на електронний документообіг, папір, ручки, степлери, папки та інші канцтовари, як і раніше, використовуються в роботі офісу. До того ж, і для комп’ютерного обладнання доводиться купув...
Марина Власова
26.10.2020 142 0 0
Облік офісних необоротних активів
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Навіть маленький офіс зазвичай має у своєму розпорядженні необхідний мінімум меблів і комп’ютерної техніки, які потрібно враховувати та контролювати. А великі сучасні офіси немислимі без автомобілів, кондиц...
Вікторія Якимащенко
26.10.2020 131 0 0
Охоронна сигналізація та відеоспостереження: облік
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Кожне підприємство хоче зберегти своє майно. Для цього можна встановити спеціальне обладнання, уклавши договір на його монтаж. Як ураховувати витрати на охоронну систему офісу, ви дізнаєтеся із цієї консультації....
26.10.2020 95 0 0
Оренда офісу: облік витрат орендаря
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Далеко не завжди в підприємства є можливість і бажання придбати власну будівлю або приміщення для офісу. Тому орендований офіс – це звичайне явище. У консультації розповімо, які витрати найчастіше виникають...
26.10.2020 153 0 0
Облік витрат на благоустрій офісу
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Безумовно, приємне враження повинен справляти не тільки офіс підприємства, але й прилегла до нього територія. У консультації розповімо, як відобразити в обліку операції з благоустрою території, що прилягає як до ...
Олександра Савченко
26.10.2020 85 0 0
Відкриваємо офіс: пам’ятка cуб’єкта господарювання
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Як великим компаніям, так і підприємствам із невеликим штатом співробітників важко вести діяльність без офісного приміщення. Якщо в суб’єкта господарювання (далі – СГ) немає у власності приміщення, як...
Маргарита Майоренко
26.10.2020 82 0 0
Інвентаризація забезпечень і резервів
Бібліотека Баланс № 19 «Інвентаризація-2020: організація, оформлення, облік» У консультації розглянемо особливості інвентаризації залишків створених на підприємстві резервів і забезпечень майбутніх витрат. Забезпечення та резерви як об’єкт інвентаризації Поняття «резерви&ra...
14.10.2020 125 0 0
Інвентаризація розрахунків за податками та зборами
Бібліотека Баланс № 19 «Інвентаризація-2020: організація, оформлення, облік» У ході річної інвентаризації перевіряється також правильність розрахунків із бюджетом, адже згідно з Положенням, затвердженим наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879 (далі - Положення № 879), інвентаризації підл...
Маргарита Дубровіна
14.10.2020 88 0 0
Інвентаризація фінансових інвестицій
Бібліотека Баланс № 19 «Інвентаризація-2020: організація, оформлення, облік» У своїй діяльності підприємства нерідко залучають фінансові інвестиції (далі – ФІ), тобто придбавають цінні папери (далі – ЦП) або частки в капіталі інших підприємств. Оскільки ФІ – це один із...
Олексій Нагорний
14.10.2020 69 0 0
Інвентаризація розрахунків із контрагентами
Бібліотека Баланс № 19 «Інвентаризація-2020: організація, оформлення, облік» У консультації розглянемо основні аспекти проведення інвентаризації розрахунків із контрагентами підприємства. Загальні положення Будь-яке підприємство зацікавлене в тому, щоб точно знати, скільки йому винні к...
14.10.2020 94 0 0
Бібліотека Баланс № 19 «Інвентаризація-2020: організація, оформлення, облік»
Показники фінансової звітності підприємства повинні бути достовірними. Тоді його власники практично застраховані від неправильних управлінських рішень, прийнятих на підставі даних такої фінзвітності, і від штрафів, пов’язаних з обчисленням податку на прибуток. Адже декларація із цього податку...
Редакція
14.10.2020 277 0 1