За всіма заявами-розрахунками, створеними з 01.01.2023, необхідно в кабінеті страхувальника сформувати повідомлення про виплату коштів
Алгоритм подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам на вебпорталі Пенсійного фонду
Чи потрібно подавати повідомлення про виплату коштів повторно в електронному форматі, якщо до цього вони були подані у паперовій формі
Пенсійним фондом реалізовано можливість формування та подання страхувальниками повідомлень про виплату коштів застрахованим особам через електронний кабінет на вебпорталі ПФУ.
Користувачам-страхувальникам, які зареєструвалися на вебпорталі за допомогою електронного цифрового підпису, надано можливість з електронної форми заява-розрахунку:
- переглянути повідомлення, сформовані по листках непрацездатності даної заяви-розрахунку;
- сформувати нове повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підписати повідомлення КЕП та надіслати його до Електронного реєстру листків непрацездатності.
Для цього необхідно:
- в розділі «Заява-розрахунок» та порталі ПФУ обрати необхідну «Заяву-розрахунок»;
- натиснути кнопку «Створити повідомлення»;
- в повідомленні, за необхідності, відредагувати дані та обрати листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати;
- внести дату виплати та виплачену суму (за рахунок коштів Фонду);
- після внесення всіх даних необхідно сформувати повідомлення;
- ретельно перевірити всі дані та відправити повідомлення до ПФУ.
Переглянути створене повідомлення та його статус роботодавець може в розділі «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам».
ВАЖЛИВО!
Повідомлення про виплату коштів необхідно сформувати в кабінеті страхувальника по усіх заявах-розрахунках, створених з 01.01.2023.
Пенсійний фонд
Коментарі до матеріалу