Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

У яких випадках електронну заяву-розрахунок може бути відхилено?

27.11.2023 32 0 1

За всіма заявами-розрахунками, створеними з 01.01.2023, необхідно в кабінеті страхувальника сформувати повідомлення про виплату коштів

Алгоритм подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам на вебпорталі Пенсійного фонду

Для отримання від Пенсійного фонду фінансування для оплати лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.

Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так й інформації про застраховану особу. При цьому, для документального підтвердження, скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.

В заявах-розрахунках зі статусом «не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua).

Тож для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.

ПФУ

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали