Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Оформляємо трудові книжки

Нормативна база:

  • Кодекс законів про працю (далі – КЗпП);
  • постанова КМУ від 27.04.93 р. № 301 «Про трудові книжки працівників» (далі – Постанова № 301);
  • наказ Мінстату від 27.10.95 р. № 277 «Про затвердження типових форм первинного обліку особового складу» (далі – Наказ № 277);
  • Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту населення від 29.07.93 р. № 58 (далі – Інструкція № 58).

ТЕОРЕТИЧНИЙ МІНІМУМ

Форма трудової книжки затверджена Постановою № 301. Основний документ, яким слід керуватися при її заповненні, – Інструкція № 58.

Відповідно до п. 4 Постанови № 301 відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок несе керівник підприємства. Своїм наказом він може покласти функції із заповнення, обліку, зберігання та видачі трудових книжок на уповноважену особу, наприклад на працівника кадрової служби. Якщо ж підприємство невелике, то таку роботу може виконувати інша особа, відповідальна за ведення кадрового діловодства.

За порушення встановленого порядку ведення обліку, зберігання і видачі трудових книжок посадові особи несуть дисциплінарну відповідальність. Крім того, вони можуть притягатися до адміністративної відповідальності за ст. 41 КУпАП у вигляді штрафу в розмірі від 30 до 100 НМДГ (від 510 до 1 700 грн.).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали

Центр сповіщень