Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Відображаємо в обліку послуги маркетингу, дистрибуції та мерчандайзингу

Нормативна база:

  • Цивільний кодекс (далі – ЦК);
  • Податковий кодекс (далі – ПК);
  • Закон від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон № 996);
  • Узагальнююча податкова консультація, затверджена наказом ДПС від 15.02.12 р. № 123 (далі – Наказ № 123),
  • П(С)БО 16 «Витрати», затверджене наказом Мінфіну від 31.12.99 р. № 318;
  • лист ДФС від 25.02.16 р. № 4164/6/99-99-19-03-02-15 (далі – Лист № 4164);
  • лист ДФС від 15.03.16 Р. № 5590/6/99-99-19-03-02-15 (далі – Лист № 5590).

ТЕОРЕТИЧНИЙ МІНІМУМ

Що таке маркетинг, які послуги відносяться до маркетингових?

Відповідь на це запитання можна знайти в пп. 14.1.108 ПК.

Маркетинг – це послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчення ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні рухом продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування в межах господарської діяльності платника податків.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали