Митниця оновила сервіс для прийняття запитів щодо спільного транзиту
Більше за темою:
Визначено механізм сплати митного боргу в режимі спільного транзиту
Постачання товару «транзитом»: як оформити договірні відносини?
Держмитслужба запустила сервіс для прийому запитів від користувачів електронної транзитної системи (ЕТС) з питань спільного транзиту.
Ви можете сформувати та відправити запит самостійно з порталу системи самообслуговування «HELP DESK».
Що необхідно зробити?
Заповніть форму для реєстрації на порталі.
Авторизуйтеся в системі «HELP DESK». Для доступу до системи необхідно ввести ім’я користувача (адресу електронної поштової скриньки) та пароль (який ви створили при реєстрації).
Знайдіть вкладку «Каталог послуг» і сформуйте запит на послугу або запит про інцидент.
Технічне керівництво зовнішнього сайту порталу самообслуговування системи «HELP DESK» вже розміщено в розділі «База знань» цієї системи.
Вітаємо, що Служба підтримки спільного транзиту Держмитслужби запитує від користувачів електронної транзитної системи щодо:
- несправності функціонального або технічного характеру, збоїв у роботі ЕТС та/або її складових, які вимагають здійснення технічних заходів, надання технічних консультацій для відновлення роботи ЕТС та/або її складових;
- надання роз'яснень про особливості користування ЕТС та/або її складовими;
- надання роз'яснень про процедуру застосування спільного транзиту;
- надання адміністративної допомоги у розумінні Конвенції про процедуру спільного транзиту.
Держмитслужба
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm
Коментарі до матеріалу